Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú.  Viac info

 

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok BOND Reality – franchisingová sieť, s.r.o., Laténska 2/b, 851 10 Bratislava. Adresa prevádzky na uplatňovanie reklamácií: centrála BOND Reality, Mlynské Nivy 58, 821 05 Bratislava, mobilný kontakt 0918 639 411, razova@bondreality.sk.

Reklamačný poriadok je platný a záväzný pre všetkých franchisingových partnerov BOND Reality.

Reklamačný postup:

  • Spotrebiteľ môže na základe vlastného úsudku na služby poskytované ktorýmkoľvek z maklérov alebo franchisingových partnerov pracujúcich pod značkou BOND Reality podať reklamáciu a to písomnou formou na hore uvedenú adresu centrály BOND Reality. Reklamáciu je možné podať aj písomne emailom na razova@bondreality.sk, doručenie reklamácie však musí byť z danej adresy aj písomne potvrdené ako prijaté.
     
  • Centrála BOND Reality má povinnosť každý jeden reklamačný podnet zapísať do reklamačnej knihy
     
  • Reklamačný protokol je voľne stiahnuteľný na web stránke www.bondreality.sk. V prípade, že si klient reklamačný formulár nedokáže vytlačiť, môže podať reklamáciu podobnou písomnou formou, avšak reklamácia musí obsahovať všetky požadované body protokolu a to najmä:
     
  • BOND Reality preveria situáciu a vybavia reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, avšak najneskôr do 14 kalendárnych dní. V prípade dodatočných otázok budú BOND Reality kontaktovať spotrebiteľa za účelom zistenia presných detailov dôvodov reklamácie.
     
  • Odpoveď spotrebiteľovi bude poslaná písomnou formou na emailovú adresu určenú spotrebiteľom či už mailovo alebo písomne listom na adresu spotrebiteľa.
     
  • V prípade uznania chyby zo strany BOND Reality, bude spotrebiteľ písomne informovaný a BOND Reality zašlú spotrebiteľovi návrh riešenia konkrétnej situácie. V opačnom prípade (neuznanie reklamácie), bude spotrebiteľovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za služby sprostredkované ktorýmkoľvek z partnerov BOND Reality.
     
  • Všetky podklady, osobné údaje a podobne doručené centrále BOND Reality podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.

Reklamačný poriadok je záväzný pre každého partnera BOND Reality a nadobúda platnosť 21.4.2021


Dokument na stiahnutie

Reklamačný protokol na stiahnutie (109.37 kB)  Otvoriť Stiahnuť